TOESOX LÁBUJJAK NÉLKÜLI ZOKNI

Visszatér

Arra törekszünk, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb visszaküldési szolgáltatást nyújtsuk. Ha bármilyen okból nem igazán szereti a vásárlást, visszaküldheti azt, a teljes visszatérítés vagy csere érdekében.

A fogyasztóvédelmi törvény értelmében a vásárlónak joga van a vásárlástól számított 14 napon belül a szerződéstől való elállást a szállítónak (telefonon, e-mailben vagy postai úton – ebben az esetben a leadási dátum számít) bejelenteni, ha nem elégedett a vásárlással. , anélkül, hogy ezt indokolni kellene. A termékeket legkésőbb a szerződéstől való elállást követő 30 napon belül, felhasználatlanul és sértetlenül vissza kell küldeni, kivéve, ha a kárt nem a vásárló okozta. A fogyasztó egyetlen költsége a termékek visszaküldése során a közvetlen szállítási költség. Időben történő visszaküldésnek minősül, ha a csomagot az előírt időben leadják.

Visszaküldési folyamat

  • a szerződés felmondása a vásárlás kézhezvételétől számított 14 napon belül,
  • a termékeket legkésőbb a szerződéstől való elállást követő 30 napon belül vissza kell küldeni,
  • visszaküldéséről kérjük e-mailben tájékoztasson bennünket , vagy töltse ki az űrlapot ,
  • A visszaküldendő termékeknek: nem használtak és sértetlenek, eredeti állapotban, az eredeti címkéket meg kell őrizni,
  • büszkék vagyunk rá, hogy termékeik csomagolása újrahasznosított anyagokból készül. Amikor visszaküldi a termékeket, kérjük, használja újra ezt a csomagot.

Az összes visszaküldést a következő címre küldje:

Samana doo
Britof 27
4000 Kranj
Szlovénia

A szállítás során elveszett csomagokért felelősséget nem tudunk vállalni! Annak érdekében, hogy csomagja biztonságosan megérkezzen raktárunkba, azt javasoljuk, hogy nyomon követhető módon küldje vissza tételeit (szállítási visszaigazolással).

A csere és csere átfutási ideje általában 2-3 hét (beleértve a szállítási időt is), ha a termék raktáron van. A visszatérítés feldolgozása után azonnal visszatérítésre kerül a hitelkártyájára. Akár 5 napig is eltarthat, amíg a jóváírások megjelennek a fiókjában. A cseréket és cseréket új megrendelésként kell kezelni; szállítási és kezelési költségek merülhetnek fel.

A garanciális cserére beküldött eredeti tételeket nem küldjük vissza. Ha egy terméket nem tudunk megjavítani vagy kicserélni, és szeretné visszaküldeni, kérjük, jelezze ezt a visszaküldési űrlapon.

Elérhetőség

Ha rendelésével kapcsolatban eltérések vannak, vagy kérdése van a visszaküldéssel kapcsolatban, forduljon hozzánk:

© 2024 JogaLine & Samana | Minden jog fenntartva